Lue mitä asioita parisuhteissa salataan!

"Mies ei tiedä ikääni"

Minulla on erittäin suuri salaisuus. Mieheni ei tiedä oikeaa ikääni. Pelkään, että se paljastuu joskus ja että eroamme. Olemme olleet yhdessä useita vuosia. Kaikki henkilökortit pitää pitää piilossa, jotta mies ei löydä niitä. Tiedän, helpompaa olisi jos hän tietäisi.

Valheessaelävä

Salaan kumppaniltani uskontoni, en ole kertonut hänelle olevani uskovainen sillä pelkään, ettei hän hyväksyisi sitä.

avuton

Olen pedofiilin uhri omasta lapsuudestani ja mieheni tuntee tämän kyseisen henkilön. Jos kertoisin sen miehelleni, olisivat vaikutukset suuret. Oikeastaan olen miettinyt, että voisin kertoa totuuden kun tämä mies on kuollut (on jo vanha).

Perheellinen äiti

Olen jättänyt kertomatta, että olen vakavasti sairas. Toisella on paha paniikkihäiriö, enkä halua häntä turhaa huolestuttaa.

Ei nimimerkkiä

Poltan salaa enemmän kuin kumppani tietää.

realisti

Ehkä pieneltä kuulostava asia, mutta en kerro kumppanilleni, etten pidä hänen perheestään. Hän selvästi pitää omastaan kamalasti, mutta mielestäni porukka on outoa ja moukkamaista. Shhhh...

tilli

En kerro tyttöystävälleni, että joskus rentoutuakseni poltan vähän pilveä. Tämä siksi, ettei hän ymmärrä tätä tapaa ja kuvittelee sen olevan jotain muuta mitä se todellisuudessa minulle on.

Jamo

Olin vankilassa. En aio kertoa sitä koskaan, vien salaisuuteni hautaan.

On minulla salaisuus, jota en halua kokemattomammalle kumppanilleni kertoa: hän on mielestäni huono seksissä. Rakastan silti häntä ja haluan olla hänen kanssaan. Voin elää tämän asian kanssa, joten miksi kertoisin hänelle mielipiteeni? Riskinähän tietysti on, että joskus tilaisuuden tullen petän. En kyllä kertoisi sitäkään.
StillGotTheBlues

Olen valehdellut entisistä miehistäni. Kun suhteemme mieheni kanssa alkoi, ei hän ollut kovin kokenut. Jostain syystä minun oli vaikea kertoa, että minulla on seksikumppaneita ollut triplasti enemmän. Olen sanonut, että niitä on vain muutama.

tuure

Minulla ja poikaystävälläni on upea suhde, joka sisältää paljon rakkautta, hellyyttä ja turvaa. Yhtä asiaa en kuitenkaan soisi mieheni saavan selville: en ole koskaan saanut orgasmia hänen kanssaan. Nautin kuitenkin hellistä hetkistämme paljon, eikä orgasmittomuuteni johdu miehestäni. En tahdo hänen tulevan epävarmaksi itsestään tai taidoistaan.

Minia

Olen enemmän homoseksuaalinen biseksuaali, eikä erittäin hetero avopuolisoni tiedä asiasta. Minusta sillä ei toisaalta ole mitään väliäkään, koska olen joka tapauksessa hänen kanssaan. Arvelen, että hän järkyttyisi kovasti. Seksuaalisuus on minussa niin iso asia, että tunnen asian melko merkittäväksi, mutta enää vuosien jälkeen en halua asiaa hänen takiaan kertoa, vaikka uskon, ettei se suhdettamme kaataisi.

viuhti

En kerro salaisista pikku fetisseistäni hänelle. Kun olen niistä vihjannutkaan, hän on alkanut kirjaimellisesti niitä ihmetellä ja pitää niitä lapsellisena niin että olen nolostunut.

3v suhde

Salailen kumppaniltani entisen biseksuaalisuuteni. Nykyään olen ihan hetero.

Nuorikaveri

En ole kehdannut tunnustaa harrastaneeni suuseksiä miehen kanssa molemminpuolisesti. Puolisoni pitää minua umpiheterona, mutta todellisuus on jotain muuta. Haluaisin kokea saman käsittelyn uudestaan, varsinkin sen takia, että puolisoni ei anna suuseksiä ollenkaan.

Wemputti

Minun suurin salaisuuteni on se, että minulla on ollut velkoja ulosotossa. Minulla on luottotiedoissa merkintä vielä reilun vuoden ajan. En kerro enkä uskalla kertoa.

salaisuuksia

Mieheni ei tiedä, että minulla on toisella tilillä useita tuhansia euroja rahaa säästössä ja laitan tälle tilille rahaa säännöllisesti joka kuukausi. Pelkään joutuvani maksumieheksi kaikessa "minulla kun kerran sitä rahaa nyt on"-periaatteella. Olen omasta selkänahasta kovalla työnteolla jokaisen pennin repinyt ja haluan käyttää rahat omiin juttuihini tulevaisuudessa.

iines

Olen valehdellut muun muassa palkankorotuksesta ja yhdestä hyvin lyhyestä kontaktista toisen miehen kanssa. Toisen miehen kanssa ei kylläkään tapahtunut juuri mitään suukkoa kummempaa. Ei kaikkea tarvitse kertoa, uskon että jokaisella on joku pieni, henkilökohtainen juttu ;)

Sala neiti

Minulla on salatili, perinnöstä saatu, vain omalla nimellä ja salassa pahan päivän varalle...

Ellu

En kerro, että rahaa on säästössä pahan päivän varalle koko perhettä varten. Jos puolisoni saa tietää, pahan päivän vara syödään heti.

salailija

Olen ollut miehen kanssa kolme vuotta vaimoni sitä tietämättä.

miestä ja naista.....

Aviomieheni ei tiedä, että seurustelun alkuaikoina petin häntä enemmän kuin kerroin. Ajattelin, että on parempi että hän ei tiedä tarkalleen kaikkea. Uskon edelleenkin että se oli parempi niin, koska rakkautemme ei ole kadonnut.

Kinuski

Meillä on ollut erinomainen suhde jo 30 vuoden ajan. Olen kerran hairahtunut ulkomailla prostituoituun. Kannan syyllisyyttä asiasta loppuelämäni, mutta en voi koskaan kertoa puolisolleni. En halua arvailla, kuinka tämä vaikuttaisi ihanaan suhteeseemme, vaikka vaimoni ehkä antaisikin minulle hairahdukseni anteeksi.

Ei enää ikinä!

Minulla on ollut useita naisia joiden kanssa olen mennyt aika pitkälle, mutta koskaan en ole voinut tehdä sitä tiettyä asiaa. Monesti olen lähtenyt naisen kotoa pois siinä vaiheessa, kun olemme olleet vällyjen alla alastomana valmiina toimintaan. Tämän haluaisin kertoa vaimolleni, mutta hän ei ikinä uskoisi, että en ole ollut naisten kanssa sukupuoliyhteydessä. Tiedän tekeväni väärin menemällä naisten luokse, mutta jotenkin sitä haluaa tietää "markkina-arvonsa".

Uskollinen petturi mies(Iltalehti)

Mielenkiintoisen rehellisiä infoja ihmiset ovat Iltalehden kyselyyn vapaaehtoisesti antaneet.