Suunta on siis nouseva: vuoden 2009 tulos oli 1,84 miljoona euroa.
Vesa Keskinen hehkuttaa tyytyväisyyttään. Keskisen mukaan yrityksessä on tehty paljon työtä ostojen ja logistiikan tehostamiseksi, ja näin on saatu aikaan säästöjä.
Kauppalehti kuitenkin vertaa Keskisen lukuja vajaan 10 vuoden takaisiin, joista on tultu roimasti alas. Noihin lukuihin on matkaa huimasti. Vuosina 2003-2004 kyläkaupan tulos oli vuosittain yli neljä miljoonaa euroa.
Keskisen myynti oli viime vuonna yli 138 miljoonaa euroa. Edelliseen vuoteen verrattuna kasvua oli miljoona euroa.
Keskisen mukaan tulosta syntyy, kun lupaus halvoista hinnoista pitää ja oikeat ihmiset ovat töissä. Kauppalehti kuitenkin arvioi, että tulosta on tehty erityisesti juuri tehostamalla ja kuluja karsimalla. Siitä kertoo muun muassa työajan tasausjärjestelmä, Kauppalehti kertoo.
Huimista ideoistaan kuulun Vesa Keskisen mukaan tähänkin vuoteen on varauduttu uusilla ideoilla, ja tarkoitus on kehittää bisnestä kyläkaupan ja matkailukohteen yhdistelmän kautta.